keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Työryhmä esittäytyy 14. osa

Hei, olen Ilkka Niskasaari, 21 vuotias Kajaanilaissyntyinen miehenalku/mies. Arkisin käyn töissä lasten iltapäiväkerhossa jossa olen oppisopimuksella töissä. Vapaa-ajallani harrastan konsoleiden pelaamista, teatterin tekemistä, huilunsoittoa ja yleistä hengailua.

Olen ollut harrastajateattarilla reilu kaksi vuotta jonka aikana olen ollut mukana useissa produktioissa. Roolini sudenmorsiamessa on metsänvahti Priidik.

Minulla on koira nimeltä Ben. Hänellä on toinen silmä erivärinen, sininen. Me asumme kahdestaan kerrostalossa, mutta Ben on myös hoidossa veljeni ja hänen tyttöystävänsä luona päivisin kun käyn töissä. Hän tykkää frisbeestä, makkarasta, nuolemisesta, hätäilemisestä ja muista asioista mitkä eivät poikkea koirien yleisestä käyttäytymismallista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti