maanantai 19. maaliskuuta 2012

Työryhmä esittäytyy, 13 osa.


Hei

Nimeni on Anni Koskela, mutta generaattorilla minut tunnetaan Kossuna. Olen 15-vuotias kohta peruskoulun loppuunkäynyt yläkoululainen ja asun Kajaanissa. Teatteri on aina ollut minulle rakas harrastus. Olen harrastanut sitä jossain muodossa noin 9-vuotiaasta lähtien. Teatterin lisäksi pidän lukemisesta, löhöilemisestä ja itsekseni tanssimisesta.

Ennen Sudenmorsianta olen ollut mukana kahdessa kesäteatteriesityksessä ja yhdessä talviproduktiossa Kajaanin harrastajateatterilla. Sudenmorsian on minulle kuitenkin ensimmäinen varsinainen näytelmä, jossa minulla on roolihahmo, joten kokemuksena Sudenmorsian on ollut melko erilainen edellisiin produktioihin verrattuna. Oman roolihahmon tutkiminen ja hahmottaminen on ollut mielenkiintoista ja hauskaa ja odotan innolla ensi-iltaa ja esityskautta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti