torstai 1. maaliskuuta 2012

työryhmä esittäytyy 6

Heei! Olen Aliina Tella. Olen syntynyt Lappeenrannassa 1991 ja kasvanut Kajaanissa viettäen kesäni Ruokolahdella, äitini kotiseudulla. Valmistuin lukiosta 2010 ja olin sen jälkeen 9 kuukautta töissä Kajaanin kaupunginteatterilla pukijana. Työsuhteen päätyttyä löysin generaattorin ja ensimmäinen juttuni täällä oli viime joulukuussa ensi-iltansa saanut Radix. Aiempaa lavakokemusta minulla oli sitä ennen hieman.
Tällä hetkellä olen kouluni puolesta töissä Kuluntalahden hevostallilla ja illat kuluvat onnellisesti Sudenmorsiamen parissa. Välillä työskentelen myös Kajaanin Saappaan nuorisotiloilla avointen ovien valvojana.
Sudenmorsiamessa näyttelen Aaloa. Tämä proggis on tähän mennessä tuottanut minulle valtavaa iloa ja rakkauteni teatteriin (ja kaikkeen muuhunkin elämässä) senkuin kasvaa. Jokaisten treenien jälkeen tuntuu etten haluasi pois Sudenmorsiamen maailmasta. Ehkä minussa elää pieni ihmissusi....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti