keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Työryhmä esittäytyy osa 3.



Terve.

Nimeni on Samppa Heikkinen ja olen Sudenmorsian työryhmässä mukana näytellen, soitellen ja musiikkia tehden. Olen kajaanissa syntyny ja kajaanissa aina asunut 22 vuotias basisti. Kajaanin Harrastajateatterin virtaan sukelsin viisi vuotta sitten Pinokkio produktion myötä. Siitä asti olen ollut aktiivisesti mukana KHT:n toiminnassa lähinnä näyttämöllä mutta myöskin työharjoittelijana tehden kaikkea mitä teatteriin liittyy.

Tällä hetkellä minua innostaa: Näyttämömusiikki ja sen säveltäminen, näytteleminen, tanssiminen, saunominen, viron kieli, rauhallisten aamujen viettäminen, laulaminen, soittaminen, hengellisyys ja kasvaminen, kevät, itsevarmuus, futsal, uiminen, lomamatka.

Tällä hetkellä minua lannistaa: Pakkohaku, pitkittynyt flunssa ja väsymys, vaatimukset, epävarmuus.

Sudenmorsiammen suhteen minulla on erittäin hyvät fiilikset. Tästä jutusta tulee eittämättä kaunis, kiinnostava, rohkea, raaka, vahva ja ehdottomasti jotain mitä ei Generaattorin salissa olla koskaan ennen nähty. Kohti tuntematonta ja sen yli!

Kuva: Karoliina Kuvaja
Nähdään esityksissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti