perjantai 24. helmikuuta 2012

Työryhmä esittäytyy, osa 1

Kuva: Tuuli Kainulainen
Hei,
olen Kuvajan Karoliina, olen Sudenmorsiamen ohjaaja. Olen kotoisin Pohjois-Karjalasta, Nurmeksesta, olen viettänyt Kajaanissa lukiovuoteni ja opiskellut Helsingin Metropolia Ammattikorkeakoululla teatteri-ilmaisun ohjaajuutta. Sudenmorsian on taiteellinen opinnäytteeni Metropolialle. Työskentelen opiskelujen ohessa puolipäiväisesti Generaattori -näyttämön tilavastaavana jo toista vuotta.

Olen ollut mukana Kajaanin Harrastajateatterin toiminnassa jo vuodesta 2004, hallituksessa vuodesta 2006. Olen jäsenyyteni aikana ollut pääosin lavalla esiintymässä sekä askarrellut tarpeistoa ja puvustusta tarpeen tullen, mutta viimeisten vuosien varrella toimenkuvani on laajentunut. Toimin valosuunnittelijana keväällä 2011 esityksessä Mum, ja käsikirjoittajana sekä ohjaajana kesän 2011 kesäteatteriesityksessä Suuri Jenkkanäytelmä. Tällä hetkellä toimin myös Harrastajateatterin hallituksen puheenjohtajana.

Asustelen tällä hetkellä kolmen kämppiksen kanssa suuressa valkoisessa puutalossa, jonka makuuhuoneiden ikkunat avautuvat etelään, kaupungin puistoon. Pidän hitaista aamuista, jolloin voin juoda kahvini rauhassa, mutta nautin myös tekemisestä ja ajoittaisesta kiireestä. Haaveilen päivistä, jolloin voisin vain ajatella ja kirjoittaa, ja uskon että sekin aika vielä tulee. Suuria kiinnostuksen kohteita elämässäni kirjojen lisäksi ovat leipominen, kasvimaat ja kukkapenkit sekä mahjong.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti